"."REVISTA PRESEI ONLINE ULTIMILE STIRI DE ACTUALITATE","

O mireasa si-a comandat tort de nunta dupa chipul si asemanarea ei, in marime naturala!

 	O mireasa si-a comandat tort de nunta dupa chipul si asemanarea ei, in marime naturala!

O mireasa si-a comandat tort de nunta dupa chipul si asemanarea ei, in marime naturala!

O americanca de 35 de ani a tinut neaparat sa aiba un tort special pentru petrecerea de dupa reinnoirea juramintelor. Chidi Ogbuta si sotul ei, Innocent, au sarbatorit 10 ani de casnicie cu un tort dupa chipul si asemanarea femeii, in marime naturala.

De cand eram mica mi-am dorit o papusa care sa-mi semene”, a spus doamna Ogbuta, mama a patru copii. “I-am spus lui Innocent ca vreau ca tortul de nunta sa fie facut dupa mine, asa cum aratam in ziua nuntii”, a adaugat indianca.

Am cautat luni de zile pana am gasit pe cineva care sa-mi onoreze comanda. Initial, planuisem sa avem doua torturi – unul ca mine si altul ca Innocent. Din pacate, realizarea tortului meu a durat cinci saptamani si nu a mai fost timp si pentru tortul lui”, sustine doamna Ogbuta.

Petrecerea a avut loc in Dallas, Texas. Tortul a avut in jur de 1.5m inaltime si a trebuit sa fie adus de patru barbati la petrecere; cantarea 180 kilograme si a fost facut din 200 de oua si 7.5 litri de lichior amaretto. Trupul, capul si bratele femeii au fost realizate din lut.

Sursa foto: metro.co.uk

Lasă un comentariu

Nor de etichete