"."REVISTA PRESEI ONLINE ULTIMILE STIRI DE ACTUALITATE","

Autostrazi si poduri suspendate, minuni tehnologice ale inginerilor japonezi , au fost rase de pe fata pamantului de dezastrul care a lovit, ieri, Japonia. Nu se stie ce pagube a produs cel mai puternic cutremur inregistrat vreodata in insulele japoneze, niponii inca isi mai cauta victimele si inca mai cuantifica pagubele materiale. Cert este ca inainte de dezastru, japonezii aveau unele dintre cele mai spectaculoase artere de circulatie din lume.
 	Paradisul pierdut! Cum aratau autostrazile suspendate ale Japoniei inainte de cutremur GALERIE FOTO
Aproape toata infrastructura Japoniei a fost distrusa in timpul Celui de-al Doilea Razboi Mondial, de aceea autostrazile si podurile, construite dupa anii ’50, au un aer modern.
 
Astfel ca, in zilele noastre, Japonia este traversata de unele dintre cele mai uimitoare autostrazi si poduri construite din otel si din ciment, structuri care sfideaza, parca, legile fizicii.
 
Din cauza spatiului din ce in ce mai putin si a boom-ului economic, Japonia a fost nevoita sa dezvolte artere de circulatie cu un design care ne depaseste de departe imaginatia.
Sa luam exemplul autostrazii de mai jos, care ilustreaza solutia pe care au gasit-o inginerii atunci când se construiesc noduri de autostrazi, cu mai multe benzi de circulaţie in unele din lume cele mai aglomerate orase din Japonia: du-te pe verticală!
Inelul de acces Hokko, parte a autostrazii Hanshian, de langa al doilea cel mai mare oras al Japoniei, Osaka.

In estul orasului Osaka, japonezii au construit autostrada suspendata Hanshin

O caracteristica interesanta a autostrazilor suspendate din Japonia, care traverseaza rauri sau canale este ca sunt construite foarte aproape de apa, de aceea sunt denumite “autostrazi pe apa”.
 
 
 
Ce a fost construit mai intai: cladirea sau autostrada? Autostrada Hanshin foloseste o “scurtatura” care trece printre etajele 5 si 7 ale cladirii Fukushima Gate Tower.

 
 
Podul “Curcubeu”, cel mai lung pod suspendat
 
 
Cu o lungime de 570 de metri, Podul Curcubeu (denumire care vine de la culorile cu care este luminat noaptea) se intinde in nordul Golfului Tokyo si a devenit emblema orasului de la deschidere, din 1993.
 
 
 Acum putem sa ne facem o imagine de ansamblu la cum era si e acum  tara soarelui rasare „japonia”

Comments on: "Japonia inainte de cutremur GALERIE FOTO" (1)

  1. […] De asemenea poti citi acest blog post: https://bluepressonline.wordpress.com/2011/03/13/japonia-inainte-de-cutremur-galerie-foto/ In plus poti arunca o privire pe acest post: […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Nor etichete

%d blogeri au apreciat asta: